Subject: Küsimus seoses Lennuakadeemia tudengi lõputööga
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 15:00:34 +0200

From: Susanna Kukke <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 28, 2025 2:03 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Küsimus seoses Lennuakadeemia tudengi lõputööga

Tere!

Olen Eesti Lennuakadeemia neljanda kursuse õhusõiduki juhtimise eriala 
tudeng ning oma lõputöö raames on tekkinud üks küsimus, millele saate 
loodetavasti vastuse anda:

Kui palju on hetkel Eesti Transpordiameti poolt välja antud aktiivse PPL(H) 
litsentsiga piloote?

Ette tänades

Susanna Kukke

PIL-21 I Eesti Lennuakadeemia

Lennu 40 I Reola küla I Kambja vald I 61707 Tartumaa

Mob +372 5306 8332 I [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.lennuakadeemia.ee/> www.lennuakadeemia.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.